에너지팝

Q&A

Q&A 목록

қышқыл жаңбырдың экологияға әсері - күкірт диоксиді және қышқыл жаңбыр…

페이지 정보

작성자 Clair Fernandez 이메일clair.fernandez@gmail.com 연락처 작성일 24-05-19 00:16
Clair Fernandez

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қышқыл жаңбырдың экологияға әсері - күкірт диоксиді және қышқыл жаңбырлар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

F Қышқыл жаңбыр күкірттің және. азоттың атмосферадағы химиялық және. физикалық реакцияларының әсерінен. туындайтын құбылыс. f Қышқыл жаңбыр адам денсаулығына, қоршаған ортаға үлкен зиян. Ғалымдар қышқыл жаңбыр өсімдіктер, жануарлар мен адамдардың үшін өте қауіпті екенін айтады. Төменде қауіп ең негізгі болып табылады: Бұл жаңбыр айтарлықтай өзен, тоған немесе су. Қышқылдар, әдетте азот қышқылы және күкірт қышқылы болған кезде пайда болған қышқыл жауын-шашын атмосферадан жауын-шашынға шығады. Бұл қалыптыдан төмен рН деңгейі бар жауын-шашынның пайда болуына әкеледі. Қышқылды жаңбыр негізінен адамдардың планетадағы әсерінен туындайды, бірақ кейбір табиғи көздер бар. Қышқыл жаңбыры да біршама жаңылысады. C) адамның шаруашылық әрекеттерінің қоршаған ортаға әсерін; Экологияның міндеттерінің бірі: С) күкірт диоксиді және көмір қышқыл газы. Жаңбырдың қышқыл әсеріне көлдер мен ағындардың қышқылдануы және биіктіктердегі ағаштардың зақымдануы жатады (мысалы, 2000 футтан жоғары қызыл шыршалар) және көптеген сезімтал орман топырағы. Қышқыл жаңбыр ол күкірт оксидінің және азот оксидтерінің атмосферада болуының нәтижесі. Темірден және басқа металдардан жасалған құрылыстарда қышқыл жаңбыр әсерінен болатын жемірілуге төзімсіз. Өйткені оның құрамында еріген азот оксидтері немесе күкірт диоксиді бар, қышқыл жаңбыр деп атайды және қышқыл жаңбырдың қоршаған ортаға әсері. Қышқыл жаңбырлар жануарларға ғана емес,сонымен бірге өсімдіктерге де кері әсерін тигізуде. Ғалымдар әзірше қышқыл жаңбырдың адам денсаулығына. Қышқыл оксиді ретінде күкірт диоксиді сілтілермен және сілтілі және сілтілі жер металдарының оксидтерімен әрекеттеседі. Мысалы, күкірт (IV) оксиді натрий. Қышқыл жауын-шашын топырақ қышқылдығын көбейтіп, ондағы калий, магний, кальций сілтісізденеді, фосфор таралмай қалады, ауыр металдардың улары жиналады, нәтижесінде өсімдіктердің өсуіне залал келтіріледі. Қышқыл жауын-шашын су экожүйелеріне, өсімдіктерге, архитектура ескерткіштеріне, ғимараттарға т.б. зиянды әсер етеді. 11.3c Азот және күкірт. Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: 11 «Ә» Қатысушылар саны. Қатыспағандар саны. Сабақтың тақырыбы: Күкірт диоксиді және қышқыл жаңбырлар. Күкірт диоксиді, кейін су тамшыларында еріп, күкірт қышқылы түзілетін үш оксидіне дейін тотығады. Осы қышқыл, сондай-ақ бұл қышқылдардың (күкірт және азот қышқылдары) тұздары қышқыл. Бөлшектер РМ-10; күкірт диоксиді; көміртегі оксиді; азот диоксиді; азот оксиді; күкіртсутегі; аммиак, озон. 8. Ардақ көшесі(Пришахтинск) қалқыма бөлшектер. Қышқыл оксиді ретінде күкірт диоксиді сілтілермен және сілтілі және сілтілі жер металдарының оксидтерімен әрекеттеседі. Мысалы, күкірт (IV) оксиді натрий.

машина маленькая, мини купер автомат цена қазақстанды әлемге танытқан спортшылар, қазақстанды әлемге танытқан өнертапқыш және өнерпаз балалар бірақ сөзі, жалғаулық шылау жарық құбылыстары мысалдар, жарық құбылыстары бжб

когнитивті даму қабылдау ес ойлау - психологиядағы когнитивті бағыттың өкілдері [Читать далее...]

КОГНИТИВТІК ПСИХОЛОГИЯ ІШКІ ОЙЛАУ ҮДЕРІСТЕРІН МИДЫҢ ІШІНДЕГІ БАРЛЫҚ НӘРСЕЛЕРДІ, СОНЫҢ ІШІНДЕ ҚАБЫЛДАУ, ОЙЛАУ, ЕСТЕ САҚТАУ, НАЗАР АУДАРУ, ТІЛ, ПРОБЛЕМАЛАРДЫ ШЕШУ ЖӘНЕ ОҚЫТУДЫ. Когнитивтік психологияның зерттеу нысанын білімнің құрылымы мен адамның ойлау әрекеті құрайды. «Когнитивтік психология» деген терминді 1967 жылы У.Найсер ұсынды. Когнитивтік психологияның зерттеу нысанын білімнің құрылымы мен адамның ойлау әрекеті құрайды. «Когнитивтік психология» деген терминді 1967 жылы У.Найсер ұсынды. Бағыт ретіндегі даму. 3 1 Биология,. Өзін-өзі тану. Педагогика ес;. Когнитивті психологиядағы санасыздық;. Когнитивті психологиядағы ойлау. 3 6 Маманды. Когнитивтік кезеңдер баланың дамуында маңызды қадамдар болып табылады. Адамзат тарихында балалар көбінесе қарапайым, пассивті тіршілік деп ойлаған. 20-шы ғасырға дейін балалар көбінесе ересектердің миниатюралық. Бағыт ретіндегі даму. 3 1 Биология,. Өзін-өзі тану. Педагогика ес;. Когнитивті психологиядағы санасыздық;. Когнитивті психологиядағы ойлау. 3 6 Маманды. 1 бөлім Когнитивті психологияның даму мәселелері. «Когнитивті» термині қазақ тіліне аударғанда «таным» дегенді білдіреді. Танымдық процестердің табиғаты туралы ақпараттарды қайта өңдеудің және танудың бірыңғай жүйесі және зейін, түйсіну мен қабылдау, ес,ойлау және сөз. Бізді мамандар ретінде когнитивті психология бойынша кең ауқымды мәселелер қызықтырады: адамдар қандай жол мен білімдері қабылдайды, түсінеді, еске сақтайды және қолданады.Дональд А.Норман, Девид Е.Румельхарт. Ғасырлар бойы адам — ғалымдардың көптеген ұрпақ-тарының зерттеу пәні болып табылды. Көне замандағы бір дана адам: "Адам үшін басқа. Когнитивті даму дегеніміз не? Пиаженің танымдық даму теориясы; Тіл; Лексика; Жад; Назар аударыңыз; Қабылдау; Ақыл; Пиаженің танымдық дамудың 4 кезеңі; Сенсоримоторлық кезең; Операцияға. Қазіргі кезде кең таралған ғылыми бағыт когнитивтік психология.Бұл бағыт 60-жылдары қабылдау, есептерді шешу, ойлау, зейін, қиял және когнитивтік даму. Жас ерекшелігі психологиясы психология ғылымының ХІХ ғасырда қалыптасқан (ойлау,ес,қиял,қабылдау т.б.) Когнитивті даму аймағы қабылдау, ойлау,. Когнитивті психология. Қабылдау. Тіл. Даму психологиясы психологиясы. Мақстатты ойлау мен мақсатты шешу. Адам интеллекті (ақылы) Жасанды интеллект (ақылы) Қиял. Ес. Зейін. Образды анықтап. Адам барлығын тек өзінің көзқарасынан қабылдау ерекшелігі Адамның талаптануы мен жетістікке жетуін түсіндіретін "Когнитивті диссонанс» теориясының. Диссертацияда тілдік коммуникацияны дамыту үшін когнитивті психология мен Дәлірек айтқанда, оқыту процесінде зейін, түйсіну, қабылдау, ес, ойлау деп. Қазіргі кезде кең таралған ғылыми бағыт когнитивтік психология.Бұл бағыт 60-жылдары қабылдау, есептерді шешу, семена голубики ойлау, зейін, қиял және когнитивтік даму. Когнитивті дегеніміз не: Когнитивтік терминнің мағынасы білімді игеру процесі(таным) қоршаған орта, оқу арқылы алынған ақпарат арқылы. Когнитивті сөз латын тілінен шыққан Мен білетін. Когнитивтік психологияның зерттеу нысанын білімнің құрылымы мен адамның ойлау әрекеті құрайды. «Когнитивтік психология» деген терминді 1967 жылы У.Найсер ұсынды.


шығыс түркістан туралы мәлімет
почему казахтелеком плохо работает
ер бала есімдері 2021 мұсылманша
гастроэнтеролог костанай
жігер арап маған бәрібір скачать

.
==============================================================

~~~~~ happy nauryz in kazakh ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.