طراحی سایت فروشگاهی
페이지 정보
작성자 Kami 이메일kami_westwood@yahoo.com.br
연락처
작성일 24-08-05 12:12
Kami kami_westwood@yahoo.com.br
본문
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
با استناد به تعریف گوگل، سایت مپ یک فایل است که اطلاعاتی درباره انواع صفحات، فایلها، ویدئوها، عکسها و … از سایت تهیه کرده و روابط بین آنها را نشان میدهد. Sitemap به خزندههای موتور جستجو کمک میکند سایت شما را بهتر درک کنند. یک دیجی دینگ سایت مپ میتواند حاوی اطلاعات مفیدی برای موتورهای جستجو باشد. اما یک نکته را فراموش نکنید.
داشتن Sitemap همیشه اجباری نیست و نداشتن آن هم برای سایت فاجعه به حساب نمیآید.
بسیاری از سایتهای فعال در سراسر دنیا هیچ سایتمپی ندارند. اما این دلیل نمیشود که گوگل آنها را نادیده بگیرد. برعکس این موضوع هم صدق میکند. یعنی داشتن sitemap هم مهر تاییدی بر ایندکس شدن تمام صفحات توسط گوگل نیست. گوگل سایتمپ را برای موارد زیر پیشنهاد میدهد:
در HTML لینکها را با تگ a نشان میدهند. متنی که بین تگ a قرار میگیرد Anchor دیجی دینگ text است.
تعداد لینکهایی که در صفحه لینکدهنده وجود دارد
تمام فعالیتهایی که خارج از سایت ما انجام شده و در نتایج جستجو (Serp) تاثیرگذار است را سئو خارجی می نامند.
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را آژانس دیجیتال مارکتینگ جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبطراحی وب سایتتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
گوگل الگوریتم جالبی برای محاسبه ارزش لینکها دارد. در یک صفحه نباید تعداد بسیار زیادی لینک خارجی وجود داشته باشد. در این حالت هم ارزش لینکها کم شده و هم ممکن است گوگل به سایت شما مشکوک شده و شما را اسپم در نظر بگیرد. حالا اگر لینکی که دریافت میکنیم در صفحه خلوتتری از لحاظ تعداد لینک باشد، ارزش بیشتری پیدا میکند. معمولا سایتهایی که خروجی لینک دیجی دینگ بسیار بسیار بالایی دارند از نظر گوگل به عنوان مزرعه لینک یا اسپم در نظر گرفته میشوند و باید مراقب لینک گرفتن از این سایتها باشید.
بک لینک یک سیگنال بسیار قدرتمند برای موتور جستجو است که نشان میدهد سایت X در دنیای اینترنت اعتبار دارد و سایتها دوست دارند به آن اشاره کنند. البته باید یادآوری کنم که به جز لینکها عوامل دیگری هم در اعتبار سایت برای موتور جستجو وجود دارند.
شبکههای اجتماعی (Social Networks)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
با استناد به تعریف گوگل، سایت مپ یک فایل است که اطلاعاتی درباره انواع صفحات، فایلها، ویدئوها، عکسها و … از سایت تهیه کرده و روابط بین آنها را نشان میدهد. Sitemap به خزندههای موتور جستجو کمک میکند سایت شما را بهتر درک کنند. یک دیجی دینگ سایت مپ میتواند حاوی اطلاعات مفیدی برای موتورهای جستجو باشد. اما یک نکته را فراموش نکنید.
داشتن Sitemap همیشه اجباری نیست و نداشتن آن هم برای سایت فاجعه به حساب نمیآید.
بسیاری از سایتهای فعال در سراسر دنیا هیچ سایتمپی ندارند. اما این دلیل نمیشود که گوگل آنها را نادیده بگیرد. برعکس این موضوع هم صدق میکند. یعنی داشتن sitemap هم مهر تاییدی بر ایندکس شدن تمام صفحات توسط گوگل نیست. گوگل سایتمپ را برای موارد زیر پیشنهاد میدهد:
در HTML لینکها را با تگ a نشان میدهند. متنی که بین تگ a قرار میگیرد Anchor دیجی دینگ text است.
تعداد لینکهایی که در صفحه لینکدهنده وجود دارد
تمام فعالیتهایی که خارج از سایت ما انجام شده و در نتایج جستجو (Serp) تاثیرگذار است را سئو خارجی می نامند.
چند میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارند که هر روز به تعدادشان اضافه میشود. چند میلیارد صفحه (Page) هم در کل اینترنت به وجود آمدهاند. وقتی کاربر عبارتی را آژانس دیجیتال مارکتینگ جستجو کرد، موتور جستجو چطور بهترین نتایج را به کاربر نشان دهد؟ آیا سئو داخلی یا On Site کافی است؟ اگر سایت A و سایت B در یک حوزه فعالیت کنند و هر دو سئو داخلی قویای داشته باشند. کدام سایت لیاقت رتبه بالاتر را دارد؟
اینجا مفهوم سئو خارجی شکل میگیرد. اگر هر دو سایت A و B در یک سطح باشند، گوگل اعتبار سایتها را بررسی کرده و سایتی که محبطراحی وب سایتتر است را در رتبه بالاتر قرار میدهد.
اوایل که کار سئو را شروع کردم، پیش خودم فکر میکردم اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن تولید محتوا کند و کار خودش را درست انجام دهد، حتما به چشم گوگل آمده و نیازی نیست برای رتبه گرفتن دست به دامن Off Page Seo شود. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ اما اشتباه میکردم. اصلا اینطور نیست. شما هم نباید این موضوع را بیاهمیت بدانید. هر چند که امروزه گوگل و الگوریتمهایش بسیار پیشرفت کردهاند اما هنوز هم Off Page Seo و پارامترهای آن، در رتبهبندی سایتها نقش مهمی دارند.
سئو خارجی شامل چه مواردی است؟
گوگل الگوریتم جالبی برای محاسبه ارزش لینکها دارد. در یک صفحه نباید تعداد بسیار زیادی لینک خارجی وجود داشته باشد. در این حالت هم ارزش لینکها کم شده و هم ممکن است گوگل به سایت شما مشکوک شده و شما را اسپم در نظر بگیرد. حالا اگر لینکی که دریافت میکنیم در صفحه خلوتتری از لحاظ تعداد لینک باشد، ارزش بیشتری پیدا میکند. معمولا سایتهایی که خروجی لینک دیجی دینگ بسیار بسیار بالایی دارند از نظر گوگل به عنوان مزرعه لینک یا اسپم در نظر گرفته میشوند و باید مراقب لینک گرفتن از این سایتها باشید.
بک لینک یک سیگنال بسیار قدرتمند برای موتور جستجو است که نشان میدهد سایت X در دنیای اینترنت اعتبار دارد و سایتها دوست دارند به آن اشاره کنند. البته باید یادآوری کنم که به جز لینکها عوامل دیگری هم در اعتبار سایت برای موتور جستجو وجود دارند.
شبکههای اجتماعی (Social Networks)
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.